نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
صحبت های دی مارتزیو از جلسه ی رئالی ها با پوگبا

صحبت های دی مارتزیو از جلسه ی رئالی ها با پوگبا

هر روز خبری جدید منتشر می شود و تعداد زیادی از هواداران تیم یوونتوس به این اخبار علاقه ای ندارند و دوست ندارند این حواشی در اطراف ستاره ی تیمشان باشد اما به نظر می رسد مذاکراتی در حال انجام شدن است و خطر رفتن پوگبا را باید احساس کرد.

 

جانلوکا دی مارتزیو کارشناس برتر نقل و انتقالات مدعی شد که مدیر برنامه های پل پوگبا با نمایندگان تیم رئال مادرید دیداری داشته است و طرفین در مورد جزئیات مختلف با هم صحبت کرده اند.

 

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده از این جلسه، رئالی ها پیشنهادی 5 ساله با دستمزدی بین 8 تا 9 میلیون یورو به پوگبا پیشنهاد کرده اند اما رایولا سریعا با این موضوع مخالفت کرده و دستمزدی بالاتر از 13 میلیون یورو را از رئالی ها طلب کرده است.

 

البته دی مارتزیو بر این باور است که هنوز هیچ ارتباطی میان سران دو تیم دو به صورت رسمی صورت نگرفته و رئالی ها در تلاش هستند تا ابتدا شخص پوگبا را راضی کنند و سپس به سراغ سران تیم یوونتوس بروند.

 

از طرفی شنیده می شود باشگاه های چلسی و منچستر یونایتد انگلیس نیز به شدت برای جذب پوگبا مشتاق هستند و تصمیم دارند پیشنهاداتی نجومی را به این بازیکن ارزشمند ارائه کنند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: